پرسش‌های متداول

با استفاده از کلید بازی Team Fortress 2 می‌توان اکانت استیم را شارژ کرد. مهم‌ترین مزیت شارژ اکانت با این روش نسبت به شارژ مستقیم با گیفت‌کارت، دریافت اعتبار بیشتر با پرداخت هزینه کمتر است.
بسته به زمان و شرایط مارکت استیم، هر کلید اکانت را بین 1.95 تا 2.2 دلار شارژ می‌کند.
برای این کار باید آیتم‌های خریداری شده را در مارکت استیم به فروش بگذارید. فروش بصورت لحظه‌ای و سریع انجام می‌شود. پیش‌نیاز این کار، باز بودن مارکت اکانت و گذشت حداقل 15 روز از فعالسازی گارد موبایل می‌باشد که در سؤالات بعد در مورد آن‌ها توضیح داده شده است. نحوه فروش آیتم به این صورت می‌باشد:
  1. از این لینک وارد بخش Inventory اکانت خود شوید.
  2. آیتم‌های مد نظر را انتخاب کرده و روی دکمه Sell کلیک کنید. Steam Inventory
  3. قیمت مورد نظر خود را طبق تصویر زیر وارد نموده و آیتم را برای فروش در مارکت استیم قرار دهید. How to Sell Items on the Steam Community Market در مرحله قبل در بخش Starting at، کمترین پیشنهاد فروش آیتم نوشته شده است. برای فروش لحظه‌ای آیتم با کلیک روی گزینه View in Community Market می‌توانید بالاترین پیشنهاد خرید را در هر لحظه (تصویر زیر - کادر سبز رنگ) مشاهده نموده و قیمت را بر آن اساس وارد کنید. How to Sell Items on the Steam Community Market
  4. اکنون کافیست فروش آیتم را از طریق گارد موبایل استیم خود تأیید (Confirm) کنید. برای این منظور به بخش Confirmations در اپ استیم مراجعه و فروش را تأیید کنید. Steam Market Confirmations
بله؛ تمام اکانت‌های استیم با هر ریجنی با استفاده از این روش قابل شارژ هستند اما نکته مهمی که باید با آن توجه داشت این است که برای شارژ اکانت با کلید، بایستی مارکت اکانت فعال باشد و از زمان فعالسازی گارد موبایل اکانت حداقل 15 روز گذشته باشد.
برای فعال کردن مارکت اکانت لازم است اکانت شما با یک گیفت‌کارت به ارزش حداقل 5 دلار شارژ شود. (همچنین می‌توانید یکی از بازی‌های عرضه‌شده در فروشگاه Game4Sell را با روش "گیفت" خریداری نمایید. قیمت بازی باید بالای 5 دلار باشد)
بله. برای این کار کافیست از طریق پنل کاربری، بخش پشتیبانی درخواست خود را ثبت کنید (همچنین می‌توانید از فروشگاه سایت، یک بازی بالای 5 دلار را با روش "گیفت" خریداری نمایید)
  1. نسخه موبایل نرم‌افزار استیم را متناسب با مدل گوشی خود از Google Play (دانلود استیم برای اندروید) یا App Store (دانلود استیم برای iOS) دانلود کنید.
  2. برنامه را اجرا و در اکانت خود لاگین کنید. منوی برنامه را باز کنید و پس از ورود به بخش Steam Guard گزینه Add Authenticator را انتخاب کنید.
    Steam Guard Mobile Authenticator Steam Guard Mobile Authenticator
  3. شماره موبایل خود را وارد کرده و Add Phone را انتخاب کنید. اکنون بایستی ثبت شماره موبایل را از طریق ایمیلی که برای‌تان ارسال می‌گردد تأیید کنید. در این مرحله یک کد از طریق پیامک برای شما ارسال می‌گردد. این کد را در فیلد مربوطه وارد کرده و آن Submit کنید.
  4. گارد موبایل شما اکنون فعال است. در این مرحله یک کد بازیابی برای شما نمایش داده می‌شود. این کد را حتما در محلی امن ذخیره کنید. Steam Guard Mobile Recovery Code
ابتدا به این لینک مراجعه کنید. در انتهای صفحه در بخش Third-Party Sites قسمتی با نام Trade URL وجود دارد که Trade Link اکانت در آن محل درج گردیده است.

چنان چه inventory اکانت شما public نباشد ارسال آیتم برای شما امکان‌پذیر نخواهد بود. برای حل این مشکل از طریق این لینک وارد بخش تنظیمات اکانت استیم خود شوید. روی Privacy Settings کلیک کنید و گزینه‌های My profile و Inventory را روی حالت Public قرار دهید.

Steam Account Inventory
محدودیت اکانت استیم می‌تواند به دلایل مختلف نظیر عدم گذشت 15 روز از فعالسازی گارد موبایل، حذف گارد اکانت، ریست‌کردن پسورد یا دلایل دیگر اعمال شده باشد. با مراجعه به این صفحه می‌توانید از زمان دقیق رفع این محدودیت و علت آن مطلع شوید.
در صورتی که بازی Team Fortress 2 شما پریمیوم نباشد حداکثر 50 آیتم این بازی در اکانت شما می‌تواند وجود داشته باشد. بعنوان مثال اگر در حال حاضر 10 عدد آیتم TF2 در اکانت شما وجود داشته باشد امکان خرید حداکثر 40 آیتم دیگر را خواهید داشت. برای پریمیوم‌سازی بازی می‌توانید با مراجعه به این لینک و خرید آیتم مربوطه، Team Fortress 2 خود را پریمیوم کنید. توجه داشته باشید که قیمت آیتم 1 دلار می‌باشد.
خیر؛ آیتم‌های TF2 بعد از ارسال، Trade Ban نمی‌شوند و شما به راحتی می‌توانید آنها را در مارکت به فروش برسانید، برای فرد دیگری ارسال کنید یا در سایت‌های مربوطه با آیتم مد نظر خود عوض کنید.