شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه گیم‌فورسل

ورود کاربران به وبسایت گیم‌فورسل به منزله آگاه‌بودن و پذیرش کامل تمامی شرایط و قوانین ذیل و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌ها و خدمات است. در صورتی که در قوانین مندرج در آینده تغییراتی ایجاد شود در همین صفحه منتشر می‌گردد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

تعاریف

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت اقدام کند. طبق قانون تجارت الکترونیکی، مصرف‌کننده به شخصی اطلاق می‌شود که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

قوانین عمومی

  1. تمامی فعالیت‌های فروشگاه گیم‌فورسل مطابق با قوانین کشور و قانون تجارت الکترونیک می‌باشد و مسئولیت هر گونه سوء استفاده از خدمات این سامانه به عهده کاربر می‌باشد.
  2. کاربران فروشگاه ملزم به رعایت کامل قوانین مرتبط فوق می‌باشند.
  3. کاربر می‌بایست در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود دقت لازم را داشته باشد و از قرار دادن آن در اختیار سایرین خودداری نماید چرا که مسئولیت هر گونه سوء استفاده احتمالی از حساب کاربری به عهده کاربر می‌باشد. با توجه به اینکه خرید از فروشگاه نیاز به تأیید پیامکی دارد، در صورتی که این تخلف محرز شود، اکانت کاربری شما مسدود خواهد شد.
  4. هر کاربر تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری می‌باشد و در صورت مشاهده تعدد حساب، دسترسی کاربر به تمام حساب‌ها قطع خواهد شد.

قوانین مربوط به ثبت سفارش

  1. محصولاتی نظیر آیتم و گیفت‌کارت بلافاصله بعد از خرید بصورت خودکار برای مشتری ارسال می‌گردد. چنان چه به دلیل اختلال لحظه‌ای، تحویل سفارش بصورت سیستمی انجام نشود، ارسال سفارش در اسرع وقت توسط بخش پشتیبانی انجام خواهد شد و در صورت نیاز می‌توان از طریق ارسال تیکت، وضعیت سفارش را پیگیری کرد.
  2. با توجه به اینکه گیفت‌کارت‌ها بصورت خودکار تحویل داده می‌شوند، امکان لغو سفارش و برگشت هزینه به هیچ عنوان وجود ندارد؛ از این رو کاربر باید در هنگام خرید، از درست بودن کالای انتخابی اطمینان حاصل کند.
  3. لغو سفارش‌های مربوط به بازی فقط تا زمانی که از پشتیبانی با کاربر تماس گرفته نشده یا تحویل آن انجام نگرفته امکان‌پذیر است. تعهد این فروشگاه، فعالسازی نسخه خریداری شده توسط کاربر در حساب کاربری تعیین شده می‌باشد و مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی بازی (نظیر عدم اجرای صحیح به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری، باگ‌های بازی و ...) ندارد.
  4. برای لغو سفارش‌های مربوط به آیتم، چنان‌چه آیتم توسط مشتری دریافت شده باشد، بازگرداندن آیتم‌ها حداکثر تا 24 ساعت پس از خرید باید انجام شود و در غیر این صورت امکان انصراف از سفارش وجود ندارد.
  5. درخواست لغو یک سفارش حداکثر باید تا 24 ساعت پس از خرید ثبت شود و پس از آن امکان انصراف از سفارش وجود ندارد.
  6. در صورتی که کاربر درخواست انصراف یک سفارش را داشته باشد، باید این درخواست را به همراه شماره کارتی که خرید توسط آن انجام شده در قسمت پشتیبانی ثبت کند. استرداد وجه حداکثر ظرف مدت 24 ساعت و با کسر کارمزدهای درگاه و انتقال وجه انجام خواهد شد.
  7. برگشت وجه یک سفارش لغو شده فقط به شماره کارتی که خرید از طریق آن انجام شده انجام می‌گیرد.
  8. اگر ثبت سفارش با موفقیت انجام نشود و مبلغی از حساب کاربر کسر گردد، چنان چه حداقل ظرف مدت یک ساعت، مبلغ برگشت داده نشد، این مورد باید از طریق پشتیبانی اطلاع‌رسانی شود تا نتیجه از سمت بانک پیگیری شود. پیگیری وضعیت تراکنش از درگاه بانکی، تنها در ساعات اداری امکان‌پذیر است.
  9. مسئولیت ثبت لینک اشتباه در سفارش‌های مربوط به آیتم به عهده کاربر می‌باشد و چنان چه این سفارش ارسال و تأیید شده باشد به هیچ عنوان امکان لغو سفارش و برگشت هزینه وجود نخواهد داشت.
  10. ثبت سفارش و پرداخت وجه تنها از طریق وبسایت رسمی و درگاههای بانکی فروشگاه انجام می‌شود و امکان خرید محصولات از روش‌های دیگری نظیر واریز مستقیم وجه، کارت‌به‌کارت و ... ممکن نیست.

سیاست‌های رعایت حریم شخصی

کاربر با ارائه اطلاعات شخصی خود اعم از نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره های تماس همراه و ثابت و استفاده از بخش ها و خدمات سایت، ثبت و پرداخت سفارش، قوانین سیاست حفظ حریم شخصی را می پذیرد. فروشگاه گیم‌فورسل تعهد می‌دهد تمامی اطلاعات ارائه شده توسط کاربر را محترم شناخته و محفوظ نگه دارد و تنها در صورت استفاده غیرمجاز و غیرقانونی و با ارائه حکم قضایی می‌تواند اطلاعات را با نهاد ثالث ذیربط به اشتراک بگذارد.

آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ها از طریق آنها صورت می‌گیرد؛ بنابراین درج ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، گیم‌فورسل جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. کاربران با عضویت خود این اجازه را به فروشگاه اینترنتی گیم‌فورسل می‌دهند که برای ارسال اطلاعات خرید از آدرس ایمیل و شماره تلفن مشتری جهت تماس، ارسال ایمیل و پیامک و همچنین سایر برنامه های اطلاع رسانی استفاده شود.

کاربر مسئول حفظ و نگهداری اطلاعات کارت و حساب بانکی خود می باشد و فروشگاه گیم‌فورسل هیچگونه دخل و تصرفی در اطلاعات کارت و یا ذخیره سازی آنها ندارد و قادر به مشاهده و ذخیره اطلاعات بانکی کاربر نمی باشد. فروشگاه گیم‌فورسل به صراحت هر گونه سوءاستفاده از کارت و حساب بانکی کاربر را رد می نماید و تمامی مسئولیت‌های حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی و محرمانه کارت و حساب بانکی بر عهده خود کاربر می‌باشد.

گیم‌فورسل ممکن است جهت ارائه خدمات مناسب و شناسایی مشکلات احتمالی در فرایند خرید اطلاعات مشخصی از کاربر را طی فرایند بازدید از سایت، حفظ و نگهداری کند. این اطلاعات شامل آی‌پی، نوع مرورگر کاربر، زمان آخرین بازدید، سیستم عامل مورد استفاده و مدت‌زمان سپری‌شده در سایت می‌باشد. پروتکل سرور و لایه‌های امنیتی و روش‌ های مناسب مدیریت و رمزنگاری داده‌ها توسط این فروشگاه، اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

پشتیبانی و رسیدگی به شکایات

در صورت داشتن هر گونه سؤال و نیاز به راهنمایی می‌توانید مراتب را از طریق ارسال درخواست پشتیبانی در هر ساعت از شبانه‌روز با ما در میان بگذارید. پاسخگویی به درخواست‌های پشتیبانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد. همچنین می‌توانید از طریق ارسال پیام به شماره 9921206133 در شبکه‌های اجتماعی درخواست خود را مطرح کنید. برای راهنمایی دقیق‌تر توصیه می‌شود درخواست‌های خود را از طریق بخش پشتیبانی مطرح کنید اما در صورت لزوم، امکان ارتباط تلفنی در روزهای کاری از ساعت 9 تا 16 نیز از طریق تماس با شماره 05138908599 میسر می‌باشد.