راهنما و قوانین بازی‌های اشتراکی

بازی اشتراکی که با نام cdkey اشتراکی نیز شناخته می‌شود، یک اکانت دارای بازی است که بین چند نفر به اشتراک گذاشته می‌شود. بازی موجود در این گونه اکانت‌ها بصورت رسمی خریداری شده است، کاملا اصل (original) بوده و هیچ گونه فرایند شکستن قفل که ممکن است منجر به اختلال در عملکرد بازی شود در آن وجود ندارد.

بازی‌های اشتراکی عرضه شده در فروشگاه Game4Sell با توجه به نوع بازی به دو نوع آفلاین و آنلاین تقسیم‌بندی می‌شوند. در نسخه‌های آفلاین که شامل دو نوع فعالسازی "تک نصب" و "سه بار نصب" نسخه آفلاین بازی در اختیار کاربر قرار داده می‌شود. تنها محدودیت این نسخه عدم قابلیت اتصال به اینترنت برای انجام بازی بصورت آنلاین است و شامل هیچ گونه محدودیت زمانی نمی‌باشد. با این وجود امکان دریافت به‌روزرسانی‌های بازی برای شما وجود دارد. نوع دیگر بازی‌های اشتراکی، آنلاین می‌باشد. در این نسخه‌ها امکان انجام هر دو بخش داستانی (آفلاین) و چند نفره (آنلاین) وجود دارد. این نوع اکانت‌ها دارای محدودیت زمانی و ساعتی می‌باشد؛ بدین مفهوم که انجام بازی برای یک بازه زمانی مشخص در ساعات تعیین شده امکان پذیر خواهد بود. لطفا قوانین و همینطور راهنمای استفاده از این نوع بازی‌ها که در ادامه ذکر شده است را به دقت مطالعه نمایید.

در صورت عدم رعایت قوانین، اشتراک شما لغو می‌گردد و امکان برگشت هزینه وجود نخواهد داشت. همچنین قبل از خرید بازی، مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را بررسی کنید تا از اجرای بازی روی سیستم خود اطمینان حاصل کنید.

قوانین بازی‌های اشتراکی آفلاین

  1. دیتای بازی باید قبل از خرید بازی، از سایت‌های مربوطه دانلود شده باشد.
  2. بازی باید فقط بصورت آفلاین اجرا شود. اجرای بازی بصورت آنلاین مجاز نمی‌باشد و سبب لغو اشتراک خواهد شد.
  3. چنان چه آپدیتی برای بازی عرضه شده باشد قبل از اقدام به دانلود آپدیت، باید هماهنگی لازم با ما از طریق پشتیبانی انجام گیرد.
  4. برای نسخه "تک نصب" در صورت نصب مجدد ویندوز یا هر اقدام دیگری که منجر به از کار افتادن بازی شود، فعالسازی مجدد صورت نخواهد گرفت.
  5. در صورت تغییر ویندوز، چنان چه محصول "سه بار نصب" خریداری شده باشد امکان فعالسازی محصول تا دو مرتبه دیگر نیز وجود دارد اما توجه داشته باشید که فعالسازی مجدد صرفا برای همان سیستم قبلی انجام خواهد شد. در صورت نیاز به نصب بازی در یک سیستم جدید، لازم است محصول دوباره خریداری شود.

قوانین بازی‌های اشتراکی آنلاین

  1. انجام بازی با اکانت اشتراکی آنلاین فقط باید در ساعات تعیین شده صورت گیرد. اجرای بازی خارج از ساعات تعیین شده سبب تضییع حق دیگران و در نتیجه لغو اشتراک شما خواهد گردید.
  2. دانلود و انجام آپدیت نیز همانند اجرای بازی باید در ساعات تعیین شده صورت گیرد. (توصیه می‌کنیم دیتای بازی را قبل از خرید محصول، از سایت‌های مربوطه دانلود کنید تا زمان استفاده از اکانت اشتراکی شما صرف دانلود بازی نشود)