راهنمای خرید بازی

کلیه بازی‌های عرضه شده در فروشگاه Game4Sell نسخه اصلی (Original) است که بصورت دیجیتالی ارائه می‌گردد. بازی‌ها روی پلتفرم‌های مختلف از جمله استیم، اوریجین، بتل.نت و ... عرضه می‌شود. این پلتفرم‌ها سرویس‌های توزیع بازی هستند که امکان دانلود بازی، انجام آن بصورت آفلاین و آنلاین، آپدیت، خرید بسته‌های الحاقی و موارد دیگر را فراهم می‌کنند.

بازی‌ها بر اساس منطقه (ریجن)، نسخه و نحوه فعالسازی دارای قیمت‌های مختلفی می‌باشد که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید.

نکات مربوط به پلتفرم استیم

بازی‌های استیم در فروشگاه Game4Sell معمولا به دو روش "اکانت بدون محدودیت" و "گیفت کارت" عرضه می‌شوند. روش بدون محدودیت برای اکانت‌هایی کاربرد دارد که قبلا یک بار محصولی را با روش گیفت‌کارت از مارکت استیم خریداری کرده باشند (مارکت اکانت فعال باشد) و همچنین رمزساز اکانت (گارد) بر روی گوشی تلفن همراه فعال باشد. چنانچه مارکت اکانت فعال باشد و از زمان فعالسازی گارد اکانت روی موبایل حداقل پانزده روز گذشته باشد از این روش می‌توانید به راحتی خرید کنید. در صورتی که اکانت شما شرایط گفته شده را ندارد و برای اولین بار است که قصد خرید بازی روی پلتفرم استیم را دارید بایستی از روش گیفت کارت استفاده کنید. این روش برای تمامی اکانت‌ها قابل استفاده است.

نحوه خرید و فعالسازی بازی

هنگام خرید بازی از شما مشخصات اکانت کاربری درخواست می‌شود. در این قسمت باید نام کاربری و کلمه عبور پلتفرم مورد نظر خود را وارد نمایید تا امکان ورود به اکانت شما و فعالسازی بازی برای ما وجود داشته باشد. این مشخصات بصورت کاملا ایمن و رمزنگاری‌شده ذخیره می‌گردد. با توجه به اینکه برخی پلتفرم‌ها دارای حالت ورود دو مرحله‌ای می‌باشند لازم است در این خصوص با شما هماهنگی صورت گیرد. بدین منظور در صفحه خرید می‌توانید نحوه هماهنگی و تماس را که شامل یکی از روش‌های تلگرام، واتساپ، پیامک و ایمیل می‌باشد، مشخص نمایید.

در صورت وجود هر گونه ابهام یا سوال، به بخش پشتیبانی مراجعه کنید.