راهنمای احراز هویت کاربران

چنان چه تعداد یا مبلغ خریدهای شما در بازه‌ای مشخص از سقف تعیین شده بیشتر باشد هنگام تکمیل خرید با پیغامی مبنی بر لزوم احراز هویت روبرو خواهید شد. این سقف، بسته به بازه زمانی و مبلغ سفارش‌های شما بصورت هوشمند تعیین می‌شود. در این موارد چنان چه مشخصات هویتی شما احراز نشده باشد امکان خرید برای شما مقدور نخواهد بود.

ما برای آسودگی خاطر کاربران و در نظر گرفتن شرایط مختلف دو روش احراز هویت را در سایت قرار داده ایم، احراز با سامانه امتا و احراز از طریق سامانه شاهکار. احراز هویت فقط با یکی از این دو روش و تنها یک بار انجام می‌گیرد و پس از این کار برای خریدهای آینده شما هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

روش‌های احراز هویت

روش اول، احراز هویت از طریق سامانه امتا می‌باشد. در این روش ابتدا باید در سامانه امتا ثبت نام کنید و سپس احراز هویت را از طریق پنل کاربری خود انجام دهید. برای این منظور لازم است با همان شماره موبایلی که در سایت ثبت نام کرده اید در سامانه امتا نیز ثبت نام کنید. پس از احراز هویت، لازم است شماره کارت‌هایی که از آنها خرید می‌کنید را در سایت ثبت نمایید. توجه داشته باشید که کارت‌های بانکی و همین طور سیم‌کارت تلفن همراه باید به نام خودتان باشد و امکان استفاده از کارت‌های اشخاص دیگر وجود ندارد. پس از ثبت کارت‌های بانکی بدون هیچ گونه محدودیتی قادر به خرید از سایت خواهید بود.

آموزش احراز هویت با استفاده از سامانه امتا

  1. وارد سامانه امتا شوید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.
  2. شماره همراهی را که با آن در سایت ثبت نام کرده اید در فیلد مربوطه وارد کرده و روی دکمه ادامه کلیک کنید.
    صفحه ثبت نام سامانه امتا
  3. کدی که به تلفن همراه تان ارسال شده را در فیلد ”کد احراز” وارد نموده و سایر بخش ها را تکمیل کنید. در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام، صفحه کاربری شما در سامانه امتا (تصویر زیر) باز خواهد شد.
    صفحه ثبت نام سامانه امتا
  4. با ورود به این صفحه در سایت لاگین کنید.
  5. وارد پنل کاربری شده و روی دکمه پروفایل کلیک کنید.
  6. روی دکمه ”احراز هویت از طریق سامانه امتا” کلیک کنید تا صفحه مربوط به درگاه سامانه امتا باز شود. پس از ورود به حساب کاربری روی دکمه ”اعطای دسترسی” کلیک کنید تا احراز هویت انجام شود. چنان چه مشخصات هویتی خود را هنگام ثبت نام در سایت به درستی وارد کرده باشید در این مرحله احراز هویت شما با موفقیت انجام خواهد شد در غیر این صورت درخواست شما ثبت گردیده و توسط پشتیبانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
  7. پس از احراز هویت لازم است کارت های بانکی که قرار است پرداخت با آنها انجام شود را ثبت کنید. برای این منظور از قسمت ”کارت‌های بانکی مجاز” کارت‌های مورد نظر خود را ثبت کنید. پس از تأیید شماره کارت های وارد شده توسط پشتیبانی، بدون محدودیت قادر به خرید از سایت خواهید بود.

در صورت وجود هر گونه ابهام یا سوال، به بخش پشتیبانی مراجعه کنید.